Centrum Wielospecjalistycznej Opieki Ambulatoryjnej Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MARMED Marian Wiadrowski
- Jarzębinowa 4, 21-040 Świdnik tel.fax (0-81) 468-92-51 www.nzoz-marmed.pl;
zwany dalej: Zamawiającym/REALIZATOREM projektu ogłasza przetarg nieograniczony na realizację projektu
?Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów ? mammografy?
w ramach programu wieloletniego pn: ?Narodowa Strategia Onkologiczna?
Znak sprawy: NZ ZOZ/MZ/D-1/2021
- Tryb postępowania:
- Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
- Zamówienie udzielane w ramach Umowy nr 1/15/10/2021/2001/371 na realizację Narodowej Strategii Onkologicznej w zakresie zadania pn.:
?Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów ? mammografy?.
- W postępowaniu tym nie obowiązują przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w zakresie obowiązującym zamawiającego publicznego, zgodnie z definicją art. 7 pkt 32 Pzp.
- Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie Regulaminem udzielenia zamówienia przez Centrum Wielospecjalistycznej Opieki Ambulatoryjnej Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MARMED Marian Wiadrowski w Świdniku na realizację projektu ?Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów ? mammografy? w ramach programu wieloletniego pn: ?Narodowa Strategia Onkologiczna? z dnia 30 czerwca 2021 r.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym ogłoszeniu stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
- Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
- Ofertę ? zgodną z załącznikiem nr 2 (część A i B) do niniejszego ogłoszenia - w formie pisemnej należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09 sierpnia 2021 r. do godziny 14:00 osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską w siedzibie Zamawiającego/Realizatora - Centrum Wielospecjalistycznej Opieki Ambulatoryjnej Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MARMED Marian Wiadrowski ul. Jarzębinowa 4, 21-040 Świdnik ? RECEPCJA MARMED. Za datę złożenia oferty uważa się otrzymanie przez Zamawiającego oferty zgodnej z opisem wskazanym w ust. 2 niniejszego rozdziału.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opieczętowanej i podpisanej na jej zamknięciu lub w inny, trwały sposób zabezpieczonej w nieprzeźroczystym pojemniku z dopiskiem:
|
- Oferty złożone w inny sposób niż przewidziany powyżej, oferty niekompletne, oraz oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, nie będą rozpatrywane. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
- Oferta pod rygorem nieważności winna być sporządzona w języku polskim.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych1 i wariantowych2.
- Oferta powinna zawierać:
- wypełniony i podpisany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz parametrów wymaganych ? załącznik nr 1 do ogłoszenia;
- wypełniony i podpisany Formularz ofertowy i cenowy ? zgodne z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia (część A i B),
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia ? zgodne z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych ? zgodne z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia.
- Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem W WERSJI ORGINALNEJ.
- Kopie dokumentów powinny zostać opatrzone napisem? Za zgodność z oryginałem? i podpisane przez osoby uprawnione do składania oferty.
- W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający/ Realizator może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w określonym terminie nie krótszym niż 3 dni robocze. W razie braku złożenia wyjaśnień w określonym terminie oferta zostanie odrzucona.
- W razie braku złożenia niezbędnych oświadczeń lub dokumentów wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w określonym terminie nie krótszym niż 3 dni robocze. W razie braku uzupełnienia w/w dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie oferta zostanie odrzucona.
1 oferta częściowa - należy przez to rozumieć ofertę przewidującą, zgodnie z dokumentami zamówienia, wykonanie części zamówienia;
2 oferta wariantowa - oferta przewidująca odmienny niż określony przez zamawiającego sposób wykonania zamówienia.
- Zamawiający/ Realizator zastrzega prawo zmiany treści ogłoszenia, załączników oraz warunków zamówienia.
- Zmiany treści ogłoszenia i załączników oraz wyjaśnienia udzielone przez Zamawiającego/Realizatora na zapytania Wykonawców stają się integralną częścią ogłoszenia i są wiążące.
- Informacje, dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (pod warunkiem, że wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł w wyraźny sposób, że nie mogą być udostępnione) nie mogą być udostępnianie osobom trzecim, jak też wykorzystywane przez Zamawiającego/Realizatora w celach innych niż związane z prowadzonym postępowaniem i realizacją umowy zawartej z tym Wykonawcą w wyniku postępowania. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w rozdziale VII ogłoszenia. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa wymaga uzasadnienia.
- Otwarcie ofert Komisja Przetargowa przeprowadza w siedzibie Zamawiającego/ Realizatora przy ul. Jarzębinowa 4 w Świdniku dniu 09 sierpnia 2021 r., o godzinie: 14:30, pokój: D
- W otwarciu ofert mogą uczestniczyć Wykonawcy.
III. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest nabycie 2 (dwóch) cyfrowych aparatów mammograficznych, o parametrach zgodnych ze szczegółowym opisem zamówienia wskazanym w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia ? zwanego dalej: ?sprzętem medycznym?.
- Do zakresu obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszej umowy należą w szczególności:
- dostarczenie oraz wniesienie sprzętu medycznego do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji;
MAMMOBUSY na parkingu firmowym.
- wykonanie projektu osłon stałych dla obu pracowni, wykonanie pomiarów skuteczności wyłączników p. porażeniowych, wyłączników STOP, wykonanie pomiarów izolacji oraz uziemienia przez odpowiednie osoby zakończone protokołem pomiarowym, w których zainstalowany będzie sprzęt medyczny;
- instalacja sprzętu medycznego;
- uruchomienie całości systemu, przeprowadzenie procedury kalibracji, wykonanie testów kontroli jakości akceptacyjnych i specjalistycznych;
- przeprowadzenie szkolenia i instruktażu stanowiskowego w zakresie obsługi sprzętu medycznego personelu, wskazanego przez Zamawiającego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ? formularz parametrów wymaganych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Kod CPV: 33111650-2 ? urządzenia do mammografii.
- Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
- oferowane mammografy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, objęte gwarancją producenta, nie powystawowe, nie rekondycjonowane;
- minimalne wymagania dotyczące mammografu medycznego szt. 1, oraz wymagania mammografu medycznego drugiego - szt. 1, zawiera szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - formularz parametrów wymaganych - załącznik nr 1 do ogłoszenia;
- zaoferowane mammografy muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.);
- dostarczone mammografy szt. 2 powinny być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku) i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania;
- wykonawca zapewni dla oferowanych mammografów pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
- wykonawca powinien zapewnić 60 miesięczną gwarancję i rękojmię prawidłowego działania oferowanego urządzenia, obejmującą części zamienne, w pełnym zakresie bez wyłączenia;
- przeglądy gwarancyjne bezpłatne zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej niż co 12 miesięcy ? nie mniej niż 5 przeglądów w okresie 5 lat, łącznie z wszystkimi kosztami serwisu gwarancyjnego;
- czas reakcji na zgłoszone usterki, diagnostyka usterki ? max. w ciągu 12 godzin w dni robocze od zgłoszenia;
- realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych nie wymagających wymiany części, w okresie gwarancji ? max. w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia, na koszt gwaranta;
- realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych wymagających wymiany części, w okresie gwarancji ? max. w ciągu 10 dni roboczych od zgłoszenia, jeśli naprawa przewiduje import części od producenta i wydłuża się czas naprawy wtedy za zgodą zamawiającego dopuszcza się wydłużony czas naprawy na koszt gwaranta;
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1, oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 5 do ogłoszenia.
- Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu;
- spełniają wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia ? wskazane w załączniku nr 1,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie są kapitałowo i osobowo powiązani z Zamawiającym/Realizatorem.
- wykonawca powinien przewidzieć ubezpieczenie OC lub ubezpieczenie przedmiotu zamówienia (transport oraz inne czynniki losowe) majątkowe na własny koszt do momentu przekazania protokołem zdawczo odbiorczym na własność Zamawiającego.
- Przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym/Realizatorem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego/Realizatora lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego/Realizatora czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, a odrzuca jego ofertę, którzy:
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia;
- nie złożyli oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym;
- nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- nie dostarczyli Sądowego zaświadczenia o niekaralności osób upoważnionych do składania oferty.
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
- Warunki określone w ogłoszeniu dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
- Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 4, zostanie wybrana, Zamawiający/Realizator może żądać okazania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Miejsce realizacji zamówienia
- Centrum Wielospecjalistycznej Opieki Ambulatoryjnej Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MARMED Marian Wiadrowski ul. Jarzębinowa 4, 21-040 Świdnik - 2 aparaty mammograficzne;
- Montaż 2 szt. aparatów będzie dokonywany w 2 oddzielnych naczepach-mammobusach na parkingu firmowym zamawiającego Świdniku ul. Jarzębinowa 4, 21-040 Świdnik.
- Termin realizacji
- Wykonawca wykona przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko w terminie:
- termin wykonania zamówienia dla dostarczenia i wniesienia dwóch sztuk mammografów do miejsc wykonania umowy oraz wydania oryginałów faktur za zakup dwóch mammografów cyfrowych wraz ze sporządzeniem protokołu zdawczo-odbiorczego - do dnia 05.09.2021 r.,
- termin wykonania zamówienia dla instalacji, wykonania projektu osłon stałych, pomiarów dozymetrycznych, testów wykonawczych specjalistycznych i szkolenia personelu ? do dnia 15.12.2021 r.
- Jeżeli w formularzu oferty wykonawca zaoferuje termin niezgodnie z ust. 1 lit. a na wykonanie czynności o których mowa w ust. 1 oferta zostanie odrzucona.
VII. Wynagrodzenie
- Podstawą do dokonania przez Zamawiającego/Realizatora zapłaty wynagrodzenia (cena brutto), będzie wykonanie przedmiotu umowy określonego, potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru końcowego.
- Zamawiający/Realizator zapłaci Wykonawcy za przedmiot zamówienia na podstawie otrzymanych od Wykonawcy ORGINALNYCH faktur. Zamawiający/Realizator zapłaci Wykonawcy za przedmiot zamówienia po otrzymaniu środków publicznych od Ministra Zdrowia z tytułu realizacji umowy.
- Wykonawca wystawi dwie faktury: jedną za zakup mammografów cyfrowych, a drugą za dostawę, instalację, serwisowanie oraz szkolenie personelu, oraz inne czynności nie objęte Umową z Ministerstwem.
- Za datę zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego/Realizatora.
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zastosowania mechanizmu podzielonej płatności, Wykonawca ma obowiązek dokonywania odpowiednich oznaczeń na fakturze oraz przyjęcia płatności w ramach mechanizmu MPP.
- Podany przez Wykonawcę numer rachunku bankowego musi być ujawniony w wykazie podatników VAT prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej.
- Jeżeli w momencie zapłaty przez Zamawiającego/Realizatora numer rachunku bankowego wskazany przez wykonawcę w fakturze nie jest numerem rachunku bankowego Wykonawcy wskazanym w białej liście podatników VAT, Zamawiający/Realizator wstrzyma się z płatnością na rzecz wykonawcy, bez konsekwencji wynikających z niewykonania zobowiązania lub opóźnienia w zapłacie, do momentu, w którym numer rachunku bankowego wskazany w fakturze VAT i białej liście podatników VAT będą zgodne.
- Zamawiający oświadcza, ze nie jest płatnikiem podatku VAT i jest podmiotowo z niego zwolniony.
VIII. Komunikacja
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym/Realizatorem a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej:
- sprawy merytoryczne: Marian Wiadrowski e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - sprawy proceduralne: Marian Wiadrowski e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - składanie wniosków o wyjaśnienie opisu przedmiotu zamówienia, uzupełniania dokumentów, czy składania innych oświadczeń i wyjaśnień:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ? z wyłączeniem składania, zmiany lub wycofania oferty przez wykonawcę. - Komunikacja pomiędzy Zamawiającym/Realizatorem a wykonawcami w zakresie wyjaśnienia opisu przedmiotu zamówienia, dokumentów stanowiących ofertę, w tym kwestie proceduralne, odbywa się do dnia 05 sierpnia 2021r. do godziny: 14:00. Na powyższy adres e-mail.
- Związanie ofertą
- Okres związania ofertą wynosi 40 dni.
- Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
- Zamawiający/Realizator przed upływem terminu związania ofertą, zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 40 dni.
- Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 3, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
- Zamawiający/Realizator może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty po upływie terminu związania ofertą, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie wyrazi pisemną zgodę na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
- Sposób wyliczenia ceny
- Wykonawca określi cenę oferty w PLN w Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 (część A i B) do ogłoszenia. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza, to znaczy z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone we Wzorze Umowy. Cena obejmuje również udzielenie Zamawiającemu/Realizatorowi gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy.
- Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowy.
- Cena oferty i składniki cenotwórcze podane przez wykonawcę będą stałe przez okres realizacji Umowy i nie będą mogły podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we Wzorze Umowy).
- Wykonawca określi cenę oferty z VAT w złotych, z zastrzeżeniem postanowień ust. 6.
- Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, z późn. zm.15), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
- W ofercie, o której mowa w ust. 5, wykonawca ma obowiązek:
- poinformowania Zamawiającego/Realizatora, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
- wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
- wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego/Realizatora, bez kwoty podatku;
- wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
- Rozliczenia między wykonawcą, a Zamawiającym/Realizatorem będą dokonywane w złotych polskich.
- Zamawiający/Realizator poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w ofercie i uwzględni konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek, w następujący sposób:
- w przypadku, gdy wykonawca poda cenę oferty, wartości brutto z dokładnością większą niż do dwóch miejsc po przecinku lub dokonał ich nieprawidłowego zaokrąglenia, Zamawiający/Realizator dokona przeliczenia podanych w ofercie cen do dwóch miejsc po przecinku, stosując następującą zasadę: podane w ofercie kwoty zostaną zaokrąglone do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza zostaną pominięte, a końcówki 0,5 grosza i wyżej zostaną zaokrąglone do 1 grosza;
- w przypadku sumowania wartości składających się na przedmiot zamówienia - jeżeli obliczona cena oferty nie odpowiada sumie poszczególnych wartości, Zamawiający/Realizator przyjmie, że prawidłowo podano poszczególne wartości za poszczególne pozycje zamówienia.
- Zamawiający/Realizator informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Kryteria oceny oferty
- Przy wyborze oferty Zamawiający/Realizator będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):
C = cena - 100 % Punkty w kryterium ?cena ? zostaną wyliczone wg poniższego wzoru:
najniższa oferowana cena łączna oferty
Cof = ------------------------------------------------------------------------- x 100
cena łączna oferty badanej
- Ocena końcowa oferty ( C of ) to najwyższa suma punktów uzyskanych przez daną
ofertę wg kryterium ?cena? (C)
- Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o ww. kryterium. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia (wag) kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
- Zamawiający/Realizator dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów. Zamawiający nie przewiduje dogrywki w postaci aukcji elektronicznej.
- Zamawiający/Realizator udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie spełniać warunki zamówienia określone w ogłoszeniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
- Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający/Realizator zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
XII. Informacja o wyborze oferty
- Zamawiający/Realizator zawiadomi o wyniku przetargu na swojej stronie internetowej: https://swidnik.nzoz-marmed.pl/index.php/przetargi oraz na adresy poczty elektronicznej wykonawców wskazane w ofercie
- Z wybranym wykonawcą Zamawiający/Realizator podpisze Umowę o wykonanie zamówienia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania w oryginale na adres siedziby zamawiającego
- Zamawiający zawiadomi przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawiadomienia o wyborze oferty.
- Zamawiający/ Realizator powiadomi wybranego wykonawcę o miejscu i terminie podpisania Umowy w sposób podany w ust. 1.
- Przed podpisaniem Umowy, wybrany wykonawca przekaże Zamawiającemu/ Realizatorowi informacje niezbędne do wpisania do treści Umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy.
XIII. Projektowane postanowienia umowy
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia, zawarte są w Załączniku nr 5 do ogłoszenia.
XIV. Środki ochrony prawnej
- Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych (odwołanie, skarga).
- Wykonawca, którego interes prawny doznał uszczerbku na skutek naruszenia postanowień może złożyć skargę do reprezentanta Zamawiającego/Realizatora, w terminie 5 dni od dnia powzięcia wiadomości o tym naruszeniu.
- Reprezentant Zamawiającego/Realizatora rozpoznaje skargę w terminie 5 dni od jej otrzymania, udzielając Wykonawcy pisemnej odpowiedzi. Brak udzielenia odpowiedzi w terminie oznacza oddalenie zarzutów podniesionych w skardze.
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ?RODO?, informuję, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający/Realizator ? Centrum Wielospecjalistycznej Opieki Ambulatoryjnej Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MARMED Marian Wiadrowski w Świdniku, ul. Jarzębinowa 4, 21-040 Świdnik tel.fax (0-81) 468-92-51, e-mail:
- Kontakt z Inspektorem ochrony danych (IOD) w Centrum Wielospecjalistycznej Opieki Ambulatoryjnej Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej MARMED Marian Wiadrowski w adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , telefon: 501693846 - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia numer NZZOZ/MZ/D-1/2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz wykonania umowy w związku z realizacją Umowy nr 1/15/10/2021/2001/371 na realizację Narodowej Strategii Onkologicznej w zadania pn.: ?Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów ? mammografy? oraz wykonania innych obowiązków prawnych ? w kategorii dane zwykłe.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
- Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących nie jest wymogiem ustawowym, jednakże jest związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Pani/Pana dane osobowe będą/nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Posiada Pani/Pan, na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
10.1. Jeżeli podanie informacji o Pani/Pana danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie Pani/Pana żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia.
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
10.2. Realizacja tego prawa nie może prowadzić do zmiany wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, zmiany postanowień umowy ani nie może naruszać integralności protokołu i załączników do niego.
10.3. Wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych skutkuje obowiązkiem po stronie przedsiębiorcy niezwłocznego wskazania innej osoby w miejsce osoby żądającej ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych.
10.4. Wystąpienie z ww. żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
10.5. W przypadku ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Zamawiający będzie udostępniał protokół postępowania tylko w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
10.6. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
- Nie przysługuje Pani/Panu ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
11.1. ? prawo do usunięcia danych osobowych;
11.2. ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
11.3. ? prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, w zakresie w jakim podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku udostępnienia Zamawiającemu przez podmiot biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, danych osobowych swoich pracowników, zleceniobiorców, pełnomocników, członków zarządu, wspólników, współpracowników, kontrahentów, dostawców, beneficjentów rzeczywistych lub innych osób, Zamawiający wnosi o poinformowanie tych osób o danych administratora/Zamawiającego, o danych IOD, o celach przetwarzania, kategoriach danych, odbiorcach i o przetwarzaniu danych osobowych na zasadach określonych powyżej.
XVI Informacje dodatkowe:
- Zamawiający/Realizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
30.07.2021 Załacznik_nr_4_do_ogloszenia_oswiadczenie_o_braku_powiazan_kapitalowych_i_osobowych.docx
30.07.2021 2v Załącznik_nr. 2A_do_ogłoszenia FO.doc
30.07.2021 OGLOSZENIE 2v na stronę Wielospecjalistyczne Centrum Opieki Ambulatoryjnej NZOZ-3
30.07.2021 r 2v UMOWA_Załącznik_5_do_ogłoszenia